torsdag 20 januari 2011

Videoblogg 20 januari

8 kommentarer:

  1. Älskar dina videos Sandra :D

    Lite oglamorösa bara kanske!? Du lever dig in i rollen som Amerikansk förortsmamma för väl!!

    Löv dig ändå. Skönt att du inte börjat gilla hockey i alla fall <3

    SvaraRadera
  2. Hahahah, det kan komma upp lite mer glamorösa filmer om det är det du vill se ;) Ska filma när vi är ute på Manhattan i helgen om det är sådant ni vill se.

    Känner mig som en förortsmamma ibland xD hemskt.

    Saknar dig babe <3

    SvaraRadera
  3. Jag vill också se glamour!!!!!

    SvaraRadera
  4. jag vill se lite cirkuskonster ! stå på händer och sånt :D

    SvaraRadera
  5. Jag vill ha en videoblogg utomhus :D

    SvaraRadera
  6. Hejhej!
    Jag driver en blogg där jag intervjuar Sveriges bloggare, kända som okända. Undrar därför om du skulle vara intresserad av att ställa upp på en kort intervju? Det vore verkligen jättekul isåfall :)
    Kramar från bloggarnaa.blogg.se

    SvaraRadera
  7. Haha, jag ska försöka göra roligare videobloggar det lovar jag! Ska göra mitt bästa i alla fall :*

    SvaraRadera
  8. vad roligt :) jag hör av mig via mail under dagen med lite frågor :)

    SvaraRadera