fredag 14 januari 2011

SUCK

Jag är så sjukt sur just nu. Klockan 1 hade jag tid för att vägtest idag. Åkte dit och stod i kö för att vänta på istruktören. När det var min tur så säger de att jag inte får lov att ha mitt svenska körkort samtidigt som jag har det amerikanska så de måste ta mitt svenska och nät jag ska hem måste jag lämna tillbaka det amerikanska. EEEEH!?!?!?! NEJ TACK! Så ska tillbaka om någon vecka och ha med mig min värdmamma så jag slipper visa mitt svenska alls.

Var så sjukt sur när jag åkte därifrån att jag inte visste vad jag skulle ta mig till. Men nu har jag en ny tid så jag äntligen ska få det gjort.

Hatar amerikaner!

-Sandra

1 kommentar:

  1. Jag hade samma jag-hatar-amerikanare- känsla igår. Haha dom är ju inte jätte intelligenta alla gånger......

    SvaraRadera