söndag 16 januari 2011

Söndag när den är som bäst!

När söndagarna är som bäst är dom som idag! Passa lite barn på morgonen, prata med Johan tills Sofia kom och hämta upp mig för att åka till en Sushi bar här i Bellmore för lunch. Man får inte nog av det alltså! Hur gott som helst.

För eran information så var ett av mina mål med att åka hit, att lära mig äta Sushi!. CHECK!


Efter en underbar Lunch tillsammans med min söta Sofia stannade vi till på SB (såklart). Jag köpte även den koppen jag spanat på i flera veckor nu men inte fått tummen ur att köpa! Ska köpa en annan som jag också har kollat på snart :) Blir nog i veckan skulle jag tro.

Kvällen spenderades med allla goa tjejer i min säng. Hög mysfaktor på det där! Som ni läste i inlägget under så bokade vi även resa till DC!!! :D YAY.

Imorgon är det måndag igen, men mycket planer för veckan finns så det ser jag fram emot!

From New York with Love
-Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar