onsdag 19 januari 2011

Shopping


Idag har jag och Jack varit ute på äventyr hela dagen! Så fort han kom hem från skolan hoppade vi in i bilen för att göra massa ärenden. Först blev det Barnes and Nobel för att leta efter den tredje LC boken i pocket, men det visade sig att den inte kommer ut på ett tag i pocketformat. Well well. Sedan bar det av till Mallet för att köpa Converse och Uggs till Johans syster, Linnea. Åkte även förbi Target en sväng för att köpa lite små saker. Jack fick även en liten leksak eftersom att han varit så duktig och följt med mig på mina äventyr i tre och en halv timma!

Detta är en bild på några av de saker jag ska skicka hem så fort som möjligt. Får se hur mycket av det som får plats i Malins väska när hon kommer på besök. Det är bland annat kläder, väskor, skor, koppar, bilder och jackor. Men får se som sagt hur mycket som kommer med. Har lite andra saker så som böcker, boxar och sådant som ska skickas också. Dags att börja tänka på att få hem allt nu faktiskt. 5 månader har snart gått!

Love
-Sandra

4 kommentarer:

  1. Herregud! Hur stor väska tror du Malin har? Hon kanske vill köpa med sig något eget hem också.

    SvaraRadera
  2. Snart har halva tiden gått ! Hurraa !! Längtar efter en vacker höst med dig <3

    SvaraRadera
  3. Haha förresten , det är inte lite saker du ska packa på malin xD

    SvaraRadera
  4. haha, mer kommer det bli. Detta är bara början av det som ska hem. Men det som inte får plats skickar jag hem en annan dag :)

    SvaraRadera