onsdag 26 januari 2011

SB inställt. PGA snö

Det är onsdag och klockan är 8. Vilket betyder Starbucks för alla Long Island tjejer. Men snöstormen som lovades komma till New York i natt har redan anlänt, -Välkommen snöstorm! Inte så att jag menar det egentligen. Ingen kan ut och köra bil i detta vädret eftersom att det är is på hela vägarna eftersom ingen kan ploga i detta landet.

Istället kröp jag ner i min säng, tände lite ljus och ska snart sätta på min tredje film för dagen. Helt okej ändå.

Lägg märke till min söta bild jag la in. Tittar på min alldeles egna militär och millioner ljus är tända i mitt rum. Ni måste även gilla min söta rosa rosett på lampan bakom Johan. Har piffat till mitt rum med massa sådana runt om här inne, ganska gulligt :)

Love
-Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar