tisdag 18 januari 2011

Planer

Jag älskar planer! Känns så skönt att ha saker att se fram emot. Detta är min plan (än så länge) i vår/sommar:

11 Februari Systra mi kommer
16 April
Miami med Sandra, Marie och Sandras kompis!!! YAY
20 Maj Washington DC med Sofie, Sofia, Carro och Cicci!
2 Juni
Mamma och Kristian kommer, igen, lol.
3 eller 4 Juli Boston för att träffa mina plastkusiner och fira 4th of July!! :D
Under sommaren
någon gång kommer även min sötaste Fredrik hit. Lovely

Sedan så kommer även en liten helgkurs tryckas in någonstans i schemat och jag hoppas hoppas hoppas även att jag kommer kunna åka till SF någon gång i februari eller mars. Senare i sommar kommer en resa till Cali (LA och den biten) bli av. Vilka är på? Sedan vill jag gärna till Philadelphia och Atlantic city. Små resor till Boston kommer nog ske igen för att träffa "kusinerna" och för att chilla i staden.

Mycket på g och jag älskar det!
Lots of Love
-Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar