lördag 15 januari 2011

Miss America


Hade skypedejt med Johan hela dagen, från dess att jag vaknade klockan 9 tills att jag åkte hem till Anna för att chilla med tjejerna vid 8. Hur fantastiskt som helst.

Hemma hos Anna möttes vi alla för en chillkväll med Marabou, brownies och Miss America. Gillar er tjajor! <3

Väl hemma möttes jag av lekande barn och en liten sovande Jack, sööööt!

Pratar med Johan nu igen, ska säga godnatt snart och somna tillsammans på varsin sida av jorden. Imorgon är en ny dag med alla tjejer här för att boka resa/resor!! YAY! Lunch med Sofia först.

Lots of love
-Sandra

4 kommentarer:

  1. hahaha bilden på Jack alltså !!! så ser jag ut när jag skypat med dig Sandra ett helt dygn xD

    SvaraRadera
  2. haha, du ska se den bilden Joe har tagit då ligger han uppe på soffan! hahaha. Så sjukt söt. Han somnade när han kollade på Matt när han spelade DS. Så låg han dör uppe och kollade ner liksom. Så gullig

    SvaraRadera
  3. Sv: Jag är i Waterford, VA. Typ 45min från Washington (: Vart är du nånstans??

    SvaraRadera
  4. ojdå, new york så klart ^^

    SvaraRadera