söndag 30 januari 2011

Min Johan!

Photobucket

Älskling jag saknar dig så
Jag önskar att jag kunde skriva ner allt jag kände
All saknad jag har

Saknaden är för stort

Känns som att mitt hjärta ska gå sönder av smärta
Som att mina ögon ska spricka av tårarna som trycker på
Saknaden är för stor för att beskriva

Du är för bra för att beskriva

Vill bara ta mig genom datorskärmen och in i ditt rum
Vill krypa ner bredvid dig i din säng
Värma mig mot din kropp

Ingen kan få mig att må så bra som du
Du är det finaste jag vet

Vill vara din för alltid
Min Johan <3

Jag älskar dig!


(Minns kvällen bilden är ifrån.. Din sista natt i Brooklyn... Din sista natt 1 timma bort från mig. Minns hur fruktansvärt dåligt jag mådde den natten, så många tårar som rann ner för kinderna och ner på kudden. Blev inte många timmars sömn den natten. Var det värsta jag gjort. Säga hejdå till dig. Aldrig igen. Aldrig.)

1 kommentar:

  1. Älskling !! åhh vad jag längtar efter dig <3<3 det gör ont att vara ifrån dig ...

    SvaraRadera