lördag 15 januari 2011

Headbands



Vaknade precis. Pratar med min älskling. Våran dejt börjar så fort jag har skrivit klart här och ätit min frukost säger han. Men jag tycker att vår dejt har pågått sedan nio i morse då jag vaknade.

Well, var hos Sofia igår med tjejerna. Blev massa skratt och trams som vanligt. Efter ett tag så åkte headbands spelet fram och det gick vilt till, haha.

Kom hem vid efter tolv och pratade med min värdmamma till ett ungefär sedan gick jag ner för att väcka Johan för att säga godnatt, MYS!

Lots of love
-Sandra

2 kommentarer:

  1. Sv: Usch och fy :( Jag hoppas det inte blir jobbigare än det har varit! Jag trivs bra egentligen, det har varit VÄLDIGT jobbigt med allt nytt och hela omställningen, jag trodde väl inte det skulle vara så annorlunda.
    Men nu de senaste två dagarna så har jag inte gråtit något iaf, så det känns skönt! Hoppas det går uppåt från nu!

    SvaraRadera