måndag 24 januari 2011

Början av veckan

Vill verkligen skriva något, men har verkligen ingen lust. Början på veckan är alltid så tråkigt. Men vet inte riktigt vad man har att se fram emot till helgen, veckan känns oändlig och det är massa nytt att trycka in i hjärnan som ska hända i veckan.

Sitter framför Teven. Kollade precis på Vampires Suck och nu kollar jag på Gossip Girl. Känner att livet inte är så kul ibland, men när man tänker efter på att kul som händer och som har hänt så njuter jag bara utav att vara här. Fantastiskt faktiskt.

Tänker mycket på min fina Johan. Det är svårt utan honom. Det är inte alltid vi kan prata så ofta. Så svårt när han jobbar på dagarna och måste gå och lägga sig när det fortfarande är ljust här :( Vi behöver mer tid att prata, men det är svårt att få ihop det. Han är det bästa jag har här i livet och saknar honom av hela mitt hjärta! <3


Söt pojke för ett par år sedan! miss you babe!

Love
-Sandra

1 kommentar:

  1. älskar att du tänker på mig så mycket som du gör ! du vet att ja tänker på dig MINST lika mycket <3 saknar dig . ska bli helt sjukt kul att träffa din mamma på lördag ! *pirr*

    SvaraRadera