torsdag 13 januari 2011

Berg&dalvana


Har ju mina upp och ner här i staterna. Vissa stunder mår jag toppen och njuter verkligen av livet här och andra stunder så känner jag bara att jag vill sjunka genom jorden och bara försvinna härifrån. Igår var en sådan dag som jag bara vill försvinna och inte veta ordet av Amerika något mer. Men efter att ha varit på Starbucks några timmar med underbara vänner så ändras uppfattningarna för mig och jag älskar livet igen. Det är verkligen en bergodalbana allt detta. Upp och ner hela tiden. Vännerna håller mig vid livet här. Thanks girls <3 You are the best!

Gymmat lite och tagit en varm dusch denna morgon. Kröp sedan ihop i min säng med min bok "LA candy". Underbart att bara få sitta och vara lite innan det är dags att leka med barn igen senare idag.

Helgen är planerad och det känns jättebra! Utgång, spelkväll, bokning av resor och annat kul står på schemat.

Nu kom Johan hem, blir lite skype med honom nu innan Jack kommer hem.

Love
-Sandra

4 kommentarer:

  1. Hur kommer det sig att du mådde så dåligt? :( Hemlängtan?

    SvaraRadera
  2. Ah. Saknad efter pojkvän och Svensk mat typ..

    SvaraRadera
  3. Usch, jag förstår dig verkligen med upp och nergångar! Visserligen har jag bara varit här en och en halv vecka, men har aldrig varit så här instabil.
    Älskar LA Candy för övrigt ;)

    SvaraRadera