måndag 1 november 2010

You are the only one i know

Min underbara Johan har slutat jobba nu och kommer komma hit idag så fort jag har pratat med min värdmamma. Kan inte förstå att jag ska få spendera en dag mitt i veckan med honom <3 Känns overkligt. Men så är det. Bäst! Kan inte bärga mig för att få träffa honom igen!

Varit på gymmet med en granne idag, snackat skit om alla i området, så roligt att folk är så elaka bakom ryggen på varandra här! haha. När jag kom hem, städade jag hela mitt rum och tog en dusch. Ska fixa bankkonto idag och sedan städa lekrummet och göra plats för min fru som kommer i natt!!!

Nu ska jag snart väcka Rachel och ge Jack lite lunch.
Take care babes!
Love
-Sandra

3 kommentarer:

  1. Haha ,Plotten tätnar i Bellmore . Snart sker första mordet ;) .. Snart ses vi baby! <3<3

    SvaraRadera
  2. Så du är tillsammans med honom? Blev inget med Niklas då?

    SvaraRadera
  3. Japp, detta är min man. Niklas är ute ur mitt liv för ett bra tag sedan!

    SvaraRadera