tisdag 2 november 2010

Vi behövde det!



MÅNDAG IGÅR och jag var med min älskling!! Kan ni förstå att det är sant? Han var ledig igår så det blev raka vägen från Brooklyn till Bellmore. Vi spenderade dagen med att passa Jack några timmar, slappa på golvet och äta barens halloweengodis, åka longboard (jag är grym!!!), gå på paranolmal activity och bara fördriva tiden tillsammans genom att mysa! Helt fantastiskt att få träffa honom på en vardag, man kan säga att det inte tillhör vanligheterna alls! Bäst var det. Vid halv tolv mötte vi upp min älskade Josefin på stationen och åkte hem någon halvtimma innan Johan behövde bege sig  hem igen.

Måste bara påpeka, jag HATADE första paranormal activity, men när man sett den andra så är båda sjukt bra! Lätt värda att se faktiskt. Skrek så mycket att jag skrämde dom som satt bredvid oss på bion, haha. Lite kul faktiskt.

Nu sitter jag i soffan denna tisdagsmorgon och väntar på att alla mina bebisar, inklusive Josefin ska vakna ;) Barnen är lediga från skolan idag så vi ska försöka göra något kul :)

Love
-Sandra

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Min mäster Skejtare :D Looking good on that bräda alltså .! grymt härligt och få umgås på en vardag <3

    SvaraRadera