torsdag 25 november 2010

Thanksgiving




Happy Thanksgiving alla!
Var en mysig middag med hela släkten och många vänner hos mormor denna dagen till ära. Tror aldrig jag sett så här mycket mat samlat på ett och samma ställe i hela mitt liv innan! Helt otroligt mycket. Trodde jag skulle spricka efter bara några tuggor, haha. Massa efterrätter och annat mumsigt också.

Är så glad att jag har min värdfamilj, helt fantastiska är dom. Man kunde nog inte fått det bättre! Det är vad jag är tacksam för denna Thanksgiving :) Och en del andra saker då såklart :)

Jag har en smula hemlängtan denna dag och egentligen de senaste dagarna, inte alls kul. Saknar min underbara familj och mina vänner där hemma. Det är svårt runt dessa högtider.. Man ska ju vara med sin familj och sina vänner. Så ni alla där hemma kan veta om att jag verkligen tänker på er! :(

Love
-Sandra

2 kommentarer:

  1. Hej min älskade lilla gumma!
    Jag saknar dig också - JÄTTEMYCKET, hela tiden! Speciellt nu i juletid, vet ju att du älskar det så mycket. Men jag är så glad för din skull att du får uppleva en riktig amerikansk jul. Detta är ju vad du drömt om.
    Älskar dig min skatt.
    Puss från mamma

    SvaraRadera
  2. tänker på dig med Sandra, puss <3

    SvaraRadera