tisdag 9 november 2010

Systra mi!

Jag har världens bästa lillasyster som jag saknar så otroligt mycket! I helgen fick jag ett brev av henne där hon hade skickat med en bild på oss som hon målat. Så otroligt gulligt. Mallan, jag satt och läste brevet om och om igen och tårarna kunde inte sluta rinna. Det var så fint att jag inte kunde hålla mina känslor inne! Men om 3 månader är du faktiskt här med mig, då får jag äntligen krama om dig igen och prata om konstiga saker innan vi somnar på kvällarna. Saknar att ha dig på andra sidan rummet om kvällarna. Blir ganska ensamt när man bor själv faktiskt. Älskar dig syster <3

Okej, nog med sorg här. Har inte gjort så värst mycket idag. Varit på gymmet och städat upp lite i mitt rum. Om någon timme kommer Johan hit och spenderar kvällen med mig!! :D Älskar att ha honom här på en vardag. Inte ofta vi kan ses på vardagar så det känns så otroligt bra när det väl händer.

Btw, hittade en ny gadget till bloggen, kolla längst ner och klicka gärna i vad ni tycker :) Antar att det är lättare att göra det än att kommentera eftersom att ni är lite slappa med det ;) haha.

Take care
-Sandra

4 kommentarer:

  1. Jag tycker att det är roligt att du har lagt till denna finurliga gadget :D .. Underbar kväll älskling ,precis vad vi behövde <3

    SvaraRadera
  2. Du har rätt! Var precis vad vi behövde <3
    Tack vare dig som jag har den gadgeten ju! :)

    SvaraRadera
  3. visste att du skulle gråta! hade faktiskt blivit besviken på dig om du inte hade gjort det. men det var bra, jag uppskattar din tacksamhet. puss på dig. <3<3<3<3<3

    SvaraRadera
  4. Var jättesorgligt ju!!! Ska skriva ett svar idag eller imorgon, eller i alla fall denna veckan och skicka till dig <3 <3

    SvaraRadera