måndag 29 november 2010

The season is changing!

Yay! Det är måndag igen och jag har fått sjukt mycket gjort och klockan passerade precis 12. Har varit på gymmet med min värdmamma, fixat så att jag har ett amerikanskt bankkonto och kort, handlat, påbörjat tvättningen och till och med bokat klipp och sling tid till frisören!! Äntligen! Blir klockan 5.30 på onsdag, får hoppas att det blir bra, är otroligt nervös. Alla klagar alltid på frisörerna här i USA. Men detta är ett bra och fruktansvärt dyrt ställe så hoppas på det bästa. Känner mig otroligt effektiv och duktig idag som Josefin skulle säga. Snart kommer Jack hem och då får vi se vad vi hittar på för kul. Väldigt vackert väder ute, lite kyligt dock men det är otroligt fint :)

Jag är sjukt sugen på Lussebullar och svenskt godis så jag hoppas det finns tid för en sväng till IKEA i veckan. När vet jag inte riktigt. Skulle blivit av idag men ska jobba. Well well. Har något att se fram emot i alla fall.

Lots of love
-Sandra

2 kommentarer:

  1. jag tror att ditt rosa hår kommer bli skitsnyggt !!! ...eller var det en hemlighet ? .. oopps .. <3

    SvaraRadera