söndag 14 november 2010

Perfect match!

Tidigare idag så hade jag ett litet sammanbrott här. Jag och Johan somnade i min säng och när jag vaknade så var jag jätteledsen. En blandad känsla av otroligt stark kärlek, hemlängtan och tankar på att inte kunna vara med personen jag älskar efter jul. Alla dessa känslor på samma gång fick mig att bryta ihop helt. Min underbara johan omfamnade mig och gav mig ett par tröstande ord. Men tårarna kunde inte sluta rinna. Efter ett tag kommer min värdmamma ner och knackar på min dörr och säger att de har beställt pizza (är ju trots allt söndag). När jag öppnade dörren för henne och hon ser mig gråta så sträcker hon ut armarna och ger mig en underbar kram som verkligen bara en mamma kan ge!

Ni vet den känslan från när man var liten och hade skadat sig eller var ledsen. När man då ser sin mamma så blir man ju bara ännu mer ledsen (av någon anledning). Precis så blev det i detta ögonblicket med min värdmamma. Bröt helt enkelt i hop. Hon är helt fantastisk! Jag älskar min värdfamilj. Dom finns verkligen här för mig och bryr sig om mig. Är så glad att jag är här hos dom och ingen annan stans. Detta är min andra familj helt enkelt. "Good seats on the wedding" är vad som gäller!

5 kommentarer:

  1. Usch vad jobbigt, men tur att både din värdfamilj och Johan finns där för dig.. :) Måste vara jobbigt att han ska åka hem nu snart.

    hur har du ordnat för att få reaktioner under varje inlägg, riktigt snyggt och roligt att fylla i hihi :)

    SvaraRadera
  2. Allt går upp och ner så är det bara, men i stort sätt är man lycklig hela tiden här :) Men fall får man räkna med!

    Ser att du har blogg.se, har ingen aning om hur man gör det där (om det ens går). För brogger har en gadget som hjälper dig att fixa det :) Roligt att du gillar det!

    SvaraRadera
  3. Mammas prinsessa!
    Önskar jag kunde få krama om dig. Tur att du har världens bästa familj och pojkvän.
    Älskar dig! Puss

    SvaraRadera
  4. Ninni ( Johans mamma)22 november 2010 08:35

    Och nu är du inte bara mammas lilla prinsessa utan det låter som om Johan har hittat sin prinsessa! Jag blir så glad när jag läser om Er och att ni har så roligt och skrattar mycket...det bådar gott! Ta väl hand om varandra.
    kram från Johans mamma/ Ninni

    SvaraRadera
  5. Hej Ninni! :)
    Haha, ja nu är jag inte bara min mammas prinsessa längre. Är så glad att jag träffat Johan! Han gör mig så otroligt lycklig. Kommer bli svårt att vara här utan honom efter jul. Men det kommer gå bra :)
    Kramar!

    SvaraRadera