söndag 14 november 2010

Over hills, I run with you!

Lördag och söndag spenderades med min man. Jag skulle passa barn i lördagskväll så Johan var mitt stöd. Som tur var så passade jag bara barn mellan 8 och 10 så vi kunde gå ner på mitt rum och mysa hela natten tillsammans utan att oroa oss för barn.

Underbart att få sova tillsammans och vakna upp bredvid varandra. Känner mig lite bortskämd med att träffa honom nu eftersom att jag träffat honom 4 gånger på bara en vecka! Händer otroligt sällan.

I morse blev det underbart god frukost på IHOP, promenad och solnedgång på Long Beach. Senare pizza, film och popcorn. Fantastiska två dagar med min älskling!

Imorgon har jag sovmorgon! YAY. Blir gymmet och sedan passa Jack tre timmar. Sen är jag OFF. Värt.

Peace!
-Sandra

2 kommentarer:

  1. Haha asså du lyckas verkligen fånga min "skönhet" xD .! ah det var en helt underbar helg alltså , o helt fantastiskt att vi lyckades kolla en film :o .!
    Älskar dig <3

    SvaraRadera