söndag 7 november 2010

Love you forever!

Gossip på Met steps!

Okej, snabbt inlägg nu innan det blir sängen. Varit en lång och underbar helg i city och Brooklyn med min underbara älskade Josefin!  (Mer bilder och annat kul kommer i morgon). Vi har spenderat TIMMAR på shopping, promenader, fotografering, "me right now", turistaktiviteter, matätande, skrattande och lite mer skrattande. Fantastisk helg.

För att inte glömma bort min man, Johan. Han har också varit med oss under helgen. Känns alltid bra att ha två viktiga personer vid sin sida på samma gång.

Ps. Eftersom att det är så många som vill höra om hur jag och Johan träffades så ska jag ta mig tid till att skriva ett sådant inlägg någon gång snart :)

Love
-Sandra

8 kommentarer:

  1. Grymt kul att få träffat Josephine .! :D

    <3

    SvaraRadera
  2. Åh vilken underbar bild. Saknar er båda två nu. Pusss

    SvaraRadera
  3. Va fina ni är :) saknar dig Sandra :( <3

    SvaraRadera
  4. ni ser ut som de där (fåniga) tjejerna i gossip girl, och ni kände er säkert som dem också. lol.

    SvaraRadera
  5. Det är ju på met steps Mallan! Vi skulle ta Gossip girl bilder haha.

    SvaraRadera
  6. hahahh, jaha. ni lyckades med det då. <3

    SvaraRadera