måndag 8 november 2010

Kan inte förklara i ord!

Joe i Bryant park

Mys i Bryant park

Jag i New York public library! Sex and the city hörnet ;)

Juicy Couture på 5th ave

Mina babes framför Met steps :)

Fika på Little Cupcake Bakeshop! Soooo cute
Manhattan skyline är något speciellt! Love it.
En av alla "Me right now" bilderna som tagits i veckan! haha.
Har haft en helt otrolig vecka med min bästa vän Josefin! Var helt underbart att få ha henne här och få spendera en hel vecka tillsammans med henne. Några tårar, många skratt och tusen nya minnen! Detta är några av bilderna som togs i helgen. Josefin har dock många mer! Titta och njut säger jag bara. Inte alltid man får se sin bästa vän i New York!

Några av sakerna vi gjorde under veckan var: Besökte Long beach boardwalk, var på Target, var på Barnes & Nobles, åt och drack på Starbucks, var på Metropolitan museum of art, tittade in på New York public library, SHOPPADE!!!!!, var i Brooklyn, åkte till olika kände platser i New York och snacksade (haha).

Underbar vecka som jag sent kommer glömma! Älskar dig min vän och jag saknar dig redan <3 Blir besök igen i vår hoppas jag, den gången med hela tjejgänget (och någon mer kankse?).

BTW, kära bloggläsare och vänner, vill bara säga att det är kul att så många läser min blogg och är intresserade men hade varit så roligt med någon extra kommentar då och då! Roligare att skriva då :)

Love
-Sandra

7 kommentarer:

  1. Sandy! Jag slänger väl in en liten kommentar, vet att jag sagt det förut, är så himla glad för din skull, se dig uppleva allt du drömt om, om inte lite till! :)
    Och måste erkänna att jag är lite avis. Du har liksom Jellybeans med buttered popcorn-smak och Reeses runt hörnet. INTE OK!

    Happy for ya!
    TROGEN LÄSARE!

    SvaraRadera
  2. Haha Lind!! Söt du är :) Glad jag blev för en liten kommentar!
    Jellybeans är inget att ha med Reeses är helt okej :D

    Btw, Jag är en trogen läsare med ;)

    SvaraRadera
  3. Sorry jag är dålig på att kommentera :P Ska göra det mer

    SvaraRadera
  4. ÅH SANDRA <3 summerar med ett ord: amazing. Men det känns inte tillräckligt!!

    SvaraRadera
  5. Coola flickan på bilderna: Det kommer mer ;) <3

    SvaraRadera
  6. Jag kommenterar ju heller aldrig så här kommer en "extra kommentar haha" JAG BARA ÄLSKAR ATT LÄSA OM DITT LIV I NEW YORK SANDRA :) Puss och Kram Lina :)

    SvaraRadera
  7. Vad roligt Lina :D Glad jag blir att höra det! haha.

    SvaraRadera