måndag 8 november 2010

Johan Horvat!

Den 12 september 2010. Det var första gången jag såg dig, utanför New York public library. Det ögonblicket när Dan pressenterade dig och mig för varandra för första gånger, våra händer möttes, våra blickar fastnade i en ögonkontakt två personer aldrig tidigare mötts i. Ett ögonblick där det kändes som att hela jorden stannade för några sekunder, då allt bara kretsade runt vårat första möte. Stunden då våra hjärtan började slå i samma takt och våra liv började flätades samman.

Kan säga att vårat första möte var något jag aldrig tidigare varit med om. Var något helt nytt. Filmiskt. Dagarna gick och vi träffades några helger på fester, gick promenader i city, myste i Bryant park och smsade och pratade på Skype i timmar varje dag! Efter några veckor så gick vi på vår första riktiga dejt och det fortsatte och fortsatte. Gick på fler och fler dejter. Tillslut kändes det som att vi nästan var tillsammans. Men eftersom att vi har problemet med att han ska åka hem i december ville vi inte kasta oss in i något som sedan bara skulle sluta i tårar. Så vi valde att verkligen vara säkra på vad vi ville innan vi begav oss in i vårt livs största äventyr. Detta är på riktigt. Äkta kärlek baserad på stark vänskap.

Känslorna som finns mellan oss finns inte mellan någon annan! Vi förstår varandra så bra, vi vet vad den andra vill säga innan vi vet det själva. Detta är något som bara kan hända en gång i livet, det är äkta kärlek. 

Jag älskar dig Johan Horvat

/Din Sandra

11 kommentarer:

  1. Wow, jag är mållös äskling ... Jag älskar dig Sandra!! jag är du, vi är en <3

    SvaraRadera
  2. gud vad fint sandra. ville mest bara säga det. och ta hand om johan han är en toppen kille :)

    ska berätta vem jag är så du vet hehe, känns lite random annars. jag flög med johan från sverige till aupairskolan..
    malin i seattle :)

    SvaraRadera
  3. Jag ska försöka! Lite jobbigt nu bara när han åker hem. Men vi ska göra vårt bästa för att få detta fantastiska att funka :)

    SvaraRadera
  4. HAHAHAHAAH, älskar människan som kryssade i trist!!!!!!! värsta glligull brevet, och så bara: trist. HAHHAHAHAHAHA.

    SvaraRadera
  5. Säkert en deprimerad person, antar att det var du ;)

    SvaraRadera
  6. Vilken helt underbar romantisk kärlekshistoria! Blir tårögd. Va hämskt att Johan ska åka tillbax till sverige när du precis bara börjat ditt äventyr i drömmarnas land.. Hoppas ni fixar de! :)

    SvaraRadera
  7. Det ska vi nog se till att göra!! :D
    Roligt att du tycker om den lilla kärlekshistorian :)

    SvaraRadera