tisdag 16 november 2010

Connected

Måste säga att Skype är nog det bästa som hänt världen! Sov "tillsammans" med min älskling i natt. Prata på skype från halv åtta på kvällen och sedan somna tillsammans är det bästa som finns. Sedan vakna och höra hans underbara röst gav mig energi för hela dagen!!!! <3

Idag är det tisdag och jag tänkte att jag skulle svara på lite frågor här på bloggen. Så varsegoda att ställa frågor om hur det är att vara au pair och allt annat ni kan vilja fråga :)

Nu: Gymmet!

Puss
-Sandra

8 kommentarer:

  1. Hejsan!!
    Jag har läst din blogg ett tag nu och gillar den skarpt! Du skriver alltid om roliga saker och det är kul att se bilder.

    Jag undrar hur det kändes att lämna familjen och vännerna där hemma. Var det jobbigt och har du mycket hemlängtan?

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hejhej!

    Jag håller på att fylla i helgen ska jag på min informationsmöte och hoppas kunna bli au pair i augusti nästa år när tagit studenten!

    Jag undrar hur du tänkte när du bestämde dig för alla lämna Sverige? Och hur du gick till väga när du valde familj? Hade du någon aning om vart du ville ta vägen eller gick du på familj?

    Tack för en bra blogg! Din sticker ut bland mängden med alla fina bilder!

    SvaraRadera
  3. Måste hålla med om att du alltid skriver roliga inlägg, vad det än handlar om så är det kul att läsa inläggen.. :) Keep up the good work! haha

    Tyckte du att det var svårt att komma in i familjens vardag och "lära" sig allt som hör den till? låter kanske lite flummigt men hoppas du förstår :)

    SvaraRadera
  4. Vem är din bästa vän? Hur är hon? :*

    SvaraRadera
  5. Har du några husdjur? Var det svårt att lämna dom när du blev Au Pair?

    SvaraRadera
  6. Har du pojkvän och är gift på samma gång? Hur fungerar det?

    SvaraRadera
  7. Mitt i min älsklings super populära frågelek här så slänger jag in ett litet "vilken otrolig mysig morgon det var att få vakna med dig Kärlek!"

    <3 För alltid

    SvaraRadera
  8. Hej! Måste först säga att jag älskar din blogg Sandra!

    Hur kommer du och din pojkvän klara av det när han åker hem, kommer ni fortsätta vara tillsammans eller kommer ni avsluta det?

    Kramis

    SvaraRadera