måndag 22 november 2010

Coach


En sak som jag saknar här i staterna är kranvatten! Det insåg jag nu när jag var i Boston. Kranvattnet här i New York sägs (enligt Johan) vara det bästa och godaste i hela USA. Men i Boston var det gudomligt! Drack flera liter och var väldigt sugen på att ta med mig en dunk hem kan jag säga. Här i New York smakar det bara klor och äckel. Man får nöja sig med vattnet ur tappen i kylen... Man kan ju trösta sig med att det åtminstone är kallt, suck.

Om tre dagar är det Thanskgiving vilket som ni säkert vet är en stor högtid här i USA. Så det ska bli otroligt kul att fira den tillsammans med min värdfamilj, släkten till dom och massa vänner :)


Här kommer en liten presentation av min nya Coach väska. Köpte den för några veckor sedan och jag är helt kär! Den är perfekt och allt man vill ska få plats i den får plats. Helt sjukt bra :)

I'll see you soon then!
Love
-Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar