fredag 19 november 2010

Boston it is!

Här har ni en bild på mitt halsband jag fått av min underbara Johan! Han var på besök här igår kväll efter jobbet. Nu har vi faktiskt sätts lite mer än varannan dag sedan förra torsdagen! Helt ofattbart! Jag är så kär och det är fantastiskt.

Vi försökte kolla på film, men vi är inte så bra på det, så det blev massa prat, flams och mys istället! Tackar man ju inte nej till heller liksom ;) haha.

 Vid 7 tiden ikväll hoppar Jag, Patrick, Laura och Sofie på tåget för att åka till city och sedan ta en buss vid 9 tiden som tar oss hela vägen till den söta staden Boston! Börjar tagga till lite nu faktiskt. Dags att packa väskan och fixa det sista för denna spännande weekend :D

Ni hör från mig igen måndag morgon! Ha en bra helg alla där ute!

Love
-Sandra

3 kommentarer:

  1. Åh kul att du kommer hit :) Jag ska in till stan imorgon i alla fall, vi kanske springer på varandra? Du har mitt nummer väl? :)

    SvaraRadera
  2. Ja jag har ditt nummer! Kan höra av mig när vi är i city :) Vi kommer nog vandra runt en del och försöka se så mycket vi kan. Lust att guida oss kanske? :D

    SvaraRadera