onsdag 17 november 2010

Big plans!

Min älskling kom hela vägen ut till lilla Bellmore igår för att träffa mig. Kan inte förstå att han åker hela den vägen som tar närmare 2 timmar från dörr till dörr bara för att få spendera ett par timmar med mig på kvällen. Det är kärlek det!

Vi åkte till Roosevet field mall för att träffa Sofie och shoppa! Johan köpte skjortor och t-tröjor. Jag köpte två par jeans, välbehövligt!!!

Till helgen blir det Boston som gäller!! YAY. Med Patrick, Laura och Sofie. Kommer bli hur kul som helst hoppas jag. Även fast jag gärna stannat hemma och myst med Johan hela helgen. Men det kan samtidigt vara kul att göra något med sina vänner. Det blir spännande! Så på fredag kväll bär det av mot Boston och hem igen söndag kväll :)

Love
-Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar