söndag 28 november 2010

Baby, jag är bortskämd

Museum med baby

SB en sväng :)

Macy's

På Ghang

Mumsig mat! Svårslaget ris faktiskt

Ben Kweller på The Rock Shop

Efterrätt på Ghang en annan dag :)

Min fina julgran jag har i mitt rum!
Helt fantastisk helg med min älskling. Efter Thanksgiving firandet på torsdagen kan man säga att jag var helt ledig! Blev ett antal timmars sömn på fredagen innan det blev Manhattan för att möta min älskade Johan. Vi begav oss till uptown för att gå till American museum of natural history. Vi är så kulturella förstår ni så vi går faktiskt på museum, haha. Nej men det var faktiskt jätteroligt att se. Känns som något sådant man måste se om man bor i New York. Efter några timmar och middag på en Mexikansk restaurang mötte vi upp min underbara Matilda som är här i staden med sin familj!!! Fantastiskt att se henne igen efter tre månader! Natten spenderades tillsammans med Johan hemma hos mig.

Lördag morgon började slappt innan vi åkte till min favorit stadsdel, Brooklyn! Där det bjöds på en heldags dejt med min prins. Började med att han bjöd mig på bio. Blev Harry Potter and the deathly hallows! Hur grym som helst. Popcorn och sådant mumsigt. Efter bion blev det middag på vår favorit restaurang Ghang. Efter massa mys och hån av de som jobbar där bar det av till konserten med Ben Kweller några block ifrån där Johan bor i Brooklyn. Helt otroligt bra var han! Är helt såld på hans röst och hans musik. Kvällen avslutades i Johans säng med MASSOR utav fluffiga täcken och filtar.


Söndagen började med att slappa och så fortsatte sen tills det var dags att göra något. Vi låg och myste i sängen i stort sätt hela dagen. Reste oss upp och gick två meter till köket för att äta frukost. Tog ett långt bad och mös sedan bort hela dagen. Firade även advent lite genom att "tända första ljuset" och kolla på julfilm! När mörkret började falla blev vi lite hungriga så vi tog oss i kragen och gick till Ghan igen för att äta middag.

Hel otrolig helg med min älskade pojkvän! Älskar honom över allt annat <3

Godnatt vänner.
Love
-Sandra

2 kommentarer:

  1. vi är bortskämda Baby ! sanslöst mysig helg ,verkligen . Du skriver så bra ! Älskar dig <3

    SvaraRadera
  2. Jag gillar att vara en tönt förresten

    SvaraRadera