fredag 5 november 2010

10




Snabb uppdatering nu innan det blir sängen för mig och Joe. Vi kom hem från Cheesecake factory med 10 andra tjejer (inklusive Johan). Var trevligt. Två av tjejerna var även nya här i området så det är kul att träffa dom med :). Maten var god, men även fast att man äter och äter så syns det inte på tallriken!

Bra fredag i alla fall! Var kul att träffa min älskling en dag som denna också, inte ofta vi ses två veckodagar på samma vecka. Man kan säga att det faktiskt aldrig tidigare har hänt! Underbart var det. Saknar honom redan och älskar honom massor <3 

Idag har vi även hunnit med massa shopping, köpt en tjocktröja, två andra tröjor, ett linne och tre par trosor. Lovely.

Well, nu ska vi sova. City imorgon med 9.46 tåget. Kommer somna. haha.

Sov så gott mina vänner
-Sandra

2 kommentarer:

  1. Kan inte du skriva ett inlägg om hur du och Johan träffades? Hela eran historia? =) Skulle vara jättekul att läsa!

    SvaraRadera
  2. Meh hallå , vi fick ju några jätte spännande bilder på dig o mig ju ,var är dem .!? :p haha .

    Förresten ,den "dagar gamla" pastan i din kinasallad var ju asgod :D

    Jag håller med anonym ,det har varit kul o läsa hur du och Johan träffades :D

    Älskar dig <3

    SvaraRadera