söndag 31 oktober 2010

"We fell in love in New York"

Carro, Oliwia och Anna på förfest

Svenskar

Mer sådant :)
Carro inlåst, nu kan du inte göra narr av Johan som låste in sig på toan längre baby ;)

Vackraste <3

Brunch
Helt otroligt bra Halloween weekend det här. Började helgen med att åka till Brooklyn och Johan i lördags morse. Vi gled runt, vandrade längst vattnet och bara njöt av varandras närhet! Mot kvällen gick vi till en Thailändsk restaurang, åt god mat och gick sedan hem och fixade oss för kvällen.

Blev först förfest med alla söta vänner på 22nd street. Sedan bar det av ner till Houston street för att gå till en klubb. Allt blev dock inte som det var tänkt sig även fast att jag hade sjukt kul. Carro och Anna blev inlåsta innanför stängsel på en parkeringsplats, Sandra och hennes vänner fick inte tag i en taxi så de fick ta en limo till klubben istället och att Jag och Johan knappt fick tag i en taxi som kunde köra oss hem. Var otroligt roligt kväll med många hysteriska skratt! <3

Söndagen spenderades med min underbara prins i Brooklyn. Vi åt brunch på ett mysigt franskt café, gick en mysig promenad och bara pratade och skrattade ihop som vi alltid gör.

Underbar helg med underbara personer. Framförallt min fantastiska pojkvän Johan som jag är så otroligt glad för att jag har träffat, han är helt enkelt out of this world!

Take care
-Sandra

3 kommentarer:

  1. Det var en helt underbar helg verkligen .! kommer aldrig glömma nervositeten i Brooklyn Bridge park
    - J <3

    SvaraRadera
  2. Jag kommer aldrig glömma ögonblicket i Brooklyn Bridge park <3
    Du är det finaste Johan.

    SvaraRadera
  3. nu tkr jag att vi ska va lite snälla här va;)haha nej allvarligt jag kan inte sluta skratta åt grinden! hahahah. tanten med hunden var min räddande ängel:D

    SvaraRadera