torsdag 14 oktober 2010

Starbucks-onsdag it is!


Starbucks-onsdag igår då! Jag och Oliwia var där först av alla så när vi kom in blev vi varmt välkomnade av de tre som jobbar där. De frågade hur många vi skulle bli idag och dukade sedan upp ett helt bord fyllt med massa olika bakelser, kakor och bullar för oss. Så när de andra sedan kom så stod det ett helt bord uppdukat och klart för veckans fika, haha. Det roliga var att vi skämtade om det förra veckan "Nästa vecka när vi kommer, så kommer det stå ett bord färdigdukat för oss här". Ses nästa vecka Starbucks-bästisar ;). Var i alla fall riktigt kul och jag trivs så bra tillsammans med dessa tre tjejer, Carro, Oliwia och Johanna. På lördag gör vi Manhattan osäkert och lever livet på klubbarna!

Klockan är lite efter 10 och jag kom hem från gymmet för ett tag sedan, tagit en dusch och gosat ner mig i myskläder. Slappis dag idag for sure. Lyssnar på Håkans nya album, pratar med Johan och bara njuter.

Stay tuned! 
Love
-Sandris

4 kommentarer:

  1. Hejhej, jag följder din blogg och tycker den är jätte kul, du verkar ha det finfint. undrar bara, hur funkar det att gå ut på klubbar och sånt när man är under 21? ha det jätte bra! kram evelina.

    SvaraRadera
  2. Hej Evelina! Kul att höra att du gillar min blogg :). Vi brukar alltid gå ut med promoters så de fixar alltid in oss. Annars kan man komma in och få ett armband som betyder att man är under 21 eller ett kors på handen liksom.
    Ha det bäst!

    SvaraRadera
  3. På tal om Isglass!14 oktober 2010 16:11

    Är inte alla klubbar som kör med armband eller kors på handen! 90% släpper inte in dig överhuvudtaget.
    Den enda klubb jag vet som kör med armband och kors är Webster Hall.

    SvaraRadera
  4. Jag har aldrig testat det där så har ingen aning :P

    SvaraRadera