onsdag 6 oktober 2010

Starbucks-night :)




Detta var min dag i lite bildformat. Blev Mc Donalds och Target med Jack på dagen och en underbart underhållade kväll på Starbucks med Oliwia, Johanna, Caroline, Dan, Laura och Patrick. Detta är nya traditionen, Starbucks in Levittown varje onsdag. Vi fick massa gratis bullar och kakor innan de stängde och blev vän med en som jobbade där ;) Kan bli bra onsdagar det här haha.

Goda nyheter, blir en Sandra och Johan helg hela helgen :D <3
Ville bara säga det.
Godnatt!

2 kommentarer:

  1. hejhej, var i NY bor du? jag hittade din blogg och tänkte bara höra om du vet ngt om Long island...är det smidigt att ta sig in till manhattan eller kostar tåg osv mkt? jag har en match just nu från long island, med två äldre barn..så har en del att tänka på...men ja, som sagt, long island, behöver känna att det är rätt lixom.

    / Maria

    SvaraRadera
  2. Hej Maria!
    Jag bor faktiskt på Long Island. Det är hur fint som helst här, finns massa att göra och det är nära till precis ALLT! Det beror helt på vart du bor på long island vad det kostar och hur lång tid det tar. För mig tar det ca 50 minuter med tåget och det kostar 15 dollar tur och retur. Det är ungefär 120 kronor.
    Vart på Long Island bor familjen?

    SvaraRadera