måndag 18 oktober 2010

Söndag




En söndag på Long Island kan se ut lite hur som helst. Denna gången spenderades den till en början tillsammans med Sandra och Carro. Vi var på två olika halloweenbutiker för att köpa halloweenkostymer. Tror seriöst att vi provade hela lagret, haha. Blev i alla fall varsin outfit för mig och Carro, ni får dock vänta till halloween för att få se och veta, hihi. Tog oss ett par timmar, men när vi var klara åkte Sandra hem till NJ och vi hem till Carro. Där blev det fancy middag, Macaroni and cheese, LOVELY!!!

Kvällen spenderades tillsammans med Carro, Johanna och Isabelle på vår Starbucks. Var trevligt och Isabelle fick en påse med halstabletter, hostmedicin och massa annat av en random kille som tyckte att hennes hosta var fruktansvärd. Haha. Helt sjukt! Han bara kom in, gav det och stack. Hon han inte ens säga tack! Antar att han bara ville vara snäll eller något. Roligt i alla fall!

Idag är det måndag och jag är sjuk, likaså Jack. Vi har varit hos doktorn och fått medicin till honom. Jag ska nog bli bra av mig själv. 

PS. Jag saknar min prins..
-Sandra

2 kommentarer:

  1. haha riktigt fin helg :D våra costumes är en top secret tills halloween! hihi

    SvaraRadera
  2. Ja det är dom for sure!!! Nu är det bara Sandras tur att hitta en kostym!

    SvaraRadera