söndag 24 oktober 2010

Silver Bay!





Nu är jag hemma igen på käraste Long Island. Har haft en underbart mysig helg med Johan uppe i Silver Bay. Tre credits tagna och nya minnen skapats. Det var helt fantastiskt vackert där vi var och vädret var fantastiskt! Dock var det kallare där uppe än vad det är här nere i city.

Vi läste roliga kurser som inte alls var ansträngande, åt massa mat och myste hela helgen! Kändes som att vi hade mest fritid och inte så mycket skola. Beror dock på om man kan räkna att leka lekar och fotografera, gå i skolan.

En helg jag sent kommer att glömma! Johan, du är fantastisk! Du är som ingen annan. Har så otroligt kul ihop med dig och tiden bara flyger iväg. Skulle kunna spendera varje dag och varje minut med dig utan att tröttna <3.  

Dina ögon kan krossa min värld.

Lots of love!
-Sandra

2 kommentarer:

  1. För det första ,är det så jag ser ut i min mössa .? jag ser ut som en tomte ju ! :O ..

    Det var en helt underbar helg !
    Du är fantastisk ! <3

    "I've just seen a face,
    I can't forget the time or place
    That we'd just met, she's just the girl for me
    And I want all the world to see we've met
    Na na na na na na"

    SvaraRadera
  2. Falling, yes I am falling!

    Underbar helg baby <3

    SvaraRadera