onsdag 6 oktober 2010

River en vacker dröm



Mina vänner, mina vänner. Detta är Håkan Hellström. Göteborgs kung. Kollade på denna videon och pratade med min syster förut. Hon kommer till New York den 1 Januari och stannar i en vecka! Måste bara prata med min värdfamilj om det och sedan är det bara för henne att boka! :D

Jag saknar Göteborg lite faktiskt. Det är på riktigt, allt här är så fejk och överdrivet måste jag medge. Trodde ni nog aldrig. Men så är det. Göteborg känns äkta, det gör inte New York. Men hey, jag älskar New York ändå. Vad annars liksom, hehe. Det är ju detta jag lever för. Men klart att man kan bli trött på det. Jag saknar min syster också, mest av allt. Hon är det bästa jag har <3

Igår blev det OC kväll här med Patrick. Vi har bestämt att vi ska kolla  alla avsnitt från början till slut, vi har trots allt ett år på oss. Ikväll blir det Starbucks med folk från lite överallt. Nya traditionen. Starbucks in Levittown :)

Take care
-S

2 kommentarer:

  1. Vem är Patrick & Johan, har du lärt känna dem i NY?

    SvaraRadera
  2. Patrick är en kille från Österrike som bor i mitt område här i Bellmore, NY. Johan är en svensk kille som bor i Brooklyn. Båda är au pairer och jag träffade dom här :)

    SvaraRadera