tisdag 5 oktober 2010

PRE-K and Sunrise Mall


Blev gymmet en sväng i morse efter att ha lämnat barnen på bussen. När jack sedan kom hem körde jag honom till sin "PRE-K" som han ska gå på varje tisdag i två timmar. Då blev det lite tid över för mig att göra saker jag behövde, det vill säga SHOPPA! Tog svängen förbi Sunrise Mall och vandrade runt och drack lite kaffe. Köpte ett par ljus till mitt rum, blir perfekt nu när hösten börjar närma sig och kylan kommer!

Jag tog även min värdefulla tid att åka förbi posten, så mamma du är numera skyldig mig 20 dollar för det var vad din töntiga jacka kostade att skicka härifrån och hem till Sverige. Kunde lika väl köpt en ny där hemma. Blir lite trött på dig ibland.

Nu ska jag och Jack ha lite quality time och spela ett spel innan de två andra vildarna kommer hem!
Love
-S

2 kommentarer:

  1. Åh, tack gumman att du tog dig tid att skicka min älskade jacka. Jag gillar den jackan. Ska skicka dig 20 dollar. Puss på dig min pussgurka

    SvaraRadera
  2. Thanks mamma! Men du är skyldig mig pengar som jag fyllde på mobilen med för att kunna prata med dig också >.< Hoppas du kommer ihåg det. Jag är pank haha.

    SvaraRadera