tisdag 26 oktober 2010

Pa-pa-pappa

Min pappa loggade in på MSN imorse. Öppnade upp konversationen och fick se detta på hans status! Aww! Så söt. Saknar min pappa jättemycket. Sakar min mamma och min syster och resten av alla som är där hemma också såklart. Två månader i staterna utan att träffa er är ganska påfrestande faktiskt. Ni får se till att komma på besök! Jossan kommer om mindre än en vecka nu!! :D YAY.

Varit på gymmet en sväng i morse, sedan åkte jag till Em och Jacks skola för att gå på deras book fair. Köpte massa fina böcker och annat kul till dom. Efter det blev det ett snabbt besök på Mc Donalds för mig och Jack innan han skulle tillbaka till skolan och gå på Pre-k. Så nu är jag ensam. Njuter av att bara sitta här och inte göra något. Ska kolla på gårdagens Gossip Girl avsnitt och smsa lite med min Brooklynprins.

Love
-Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar