onsdag 27 oktober 2010

Obalans

Det är onsdag vilket betyder att det bara är 3 dagar kvar tills det är lördag. På lördag ska jag äntligen få träffa min prins, Johan igen! Vi ska även gå på en Halloweenfest på kvällen med alla underbara vänner :). Ser fram emot denna dagen (och natten) väldigt mycket. Men man ska inte klaga, denna veckan kommer bli ganska kul också. Ikväll ska jag och Patrick möta vår LCC grupp och gå på Zumba, haha. Ska bli riktigt kul att se honom dansa det! Imorgon ska vi ha en liten fika för att fira Oliwias födelsedag som var i måndags!! Fredag är fortfarande oskriven, får se vad som händer för kul då.

Måste bara påpeka att vädret här är helt galet! Så varmt att man kan gå i t-shirt och shorts!!! Till och med på nätterna. Jag och Patrick satt ute ett tag i går vid halv elva tiden på natten i bara shorts och njöt av värmen. Kul med november nästa vecka, haha.

Tror också starkt på att gravitationen här är annorlunda från hemma, för min balans har försvunnit helt sedan jag kom hit! Jorden är ju faktiskt inte rund så det låter ju faktiskt klokt. Någon annan som tappat sin balans sedan ni kom hit? Här har ni min teori, haha.

Om ett tag kommer Jack hem, då ska vi på playdate på long beach med Dan och hans nya lille pojke :)

Love
-Sandra

5 kommentarer:

  1. JAG HAR MED TAPPAT MIN BALANS SANDRA!!
    HAAHAHAH

    SvaraRadera
  2. hahahha, är det så?! Det är ju helt sjukt. Men är inte min teori smart då? Kan det inte vara så? haha

    SvaraRadera
  3. vadå "jorden är inte rund" vad har jag missat?

    SvaraRadera
  4. Hahahahah, alltså den är ju liksom inte helt rund. Lite ojämn liksom :P

    SvaraRadera
  5. Sandra, du är för rolig!

    SvaraRadera