torsdag 7 oktober 2010

Mirakel

Kan inte säga annat än att jag låter mina känslor styra över mitt liv just nu. Ibland är det bara så svårt att styra över vad som egentligen är vettigt att göra och vad som känslorna vill. Även fast att det är så fint och så bra så vet man inners inne att det bara är nu och att det har ett slut. Hur ska man hantera det? Det är en fråga jag kan ställa mig flera gånger om dagen.

Well, tillbaka till verkligheten, ni ska inte behöva lida med mina tankar och funderingar för mycket här utan läsa om min vardag här i landet på andra sidan Atlanten. På morgonen kom Patrick hit. Vi låg och halvsov tillsammans i min säng framför OC ett par timmar innan det var dags för mig att spendera några timmar med Jack. Vi tog vägen om Target eftersom att jag looooovat att köpa en viss Star Wars gubbe till honom. Sedan lekte vi lite och spelade spel.

På eftermiddagen åkte jag till Roosevelt field för lite shopping. Dan kom förbi och gjorde mig sällskap. Jag köpte två naglack, en nagelsax, en halsduk, en tunn stickad tröja och ett vackert kornblått linne. Hittade en helt otroligt vacker jacka på Juicy Couture! Men den kostade 400 dollar.... "Hej mamma, du vet att jag älskar dig vääääldigt mycket! Du borde ha väldigt mycket pengar över nu när inte jag bor hemma längre, eller hur? Saknar dig, puss!"

Nu sitter jag vid min kära dator, målar naglarna, pratar med Johan och försöker välja ut kläder för helgen.

Puss
-S

1 kommentar:

  1. Hej min älskade dotter! Du vet att jag älskar dig oerhört mycket! Mest kan man säga!!!
    När det gäller pengar så försöker jag snåla och spara så mycket jag bara kan för att ha råd att åka över Atlanten och hälsa på dig min skatt! Bara så du vet! Imorgon åker vi till Ullared för att köpa vinterjackor till oss. Dom kommer inte att kosta några 400 dollar kan jag lova. Puss och kram

    SvaraRadera