måndag 25 oktober 2010

Maybe I'm amazed

Fick brev från hemma idag! Är en helt annan sak att få ett handskrivet brev istället för att medelande på facebook eller på msn. Känns mer på riktigt om man får ett brev. Någon som verkligen satt sig ner och tagit sin tid för att skriva ner några rader på ett papper för att sedan skicka över Atlanten. Denna gången, som även var den första, var det min söta Sarah som tog sin värdefulla tid för att skriva till mig. Blev så lycklig och fylldes samtidigt av en otrolig saknad efter vännerna där hemma när jag läste brevet. Blev starka känslor och stor saknad så fällde några tårar ner på brevet.

En annan sak som jag saknar från hemma är lösgodis och kranvatten! Kan du ta med dig det hit Josefin? Lite kranvatten ;) haha.

Pratar med min underbara Johan nu. Känns som ett bra och mysigt sätt att avsluta dagen på!

Btw, har fått klåda och utslag över hela kroppen som inte går bort. Är dubbelt så stor som jag är egentligen, helt svullen! Sjukt. Om det inte går över tills i morgon så blir det doktorn som gäller för min del. Detta är inte bekvämt alls!

Love
-Sandra

1 kommentar:

  1. haha :) ers då. Känner mig sämst på att skriva. Skickar den till din hotmail..

    puss

    SvaraRadera