måndag 4 oktober 2010

Måndag.

Vi är redan inne i oktober och det börjar faktiskt kännas som höst ute! Så otroligt mysigt :) Har inte gjort så värst mycket för att anstränga mig idag kan jag ju lugnt säga. Har gjort en stor del av min läxa så har bara ett par sidor till att skriva, ska försöka på ihop det i morgon.

Jag och min värdmamma kom precis hem från ett mysigt besök på Starbucks. Nu är klockan halv åtta och jag vet inte vad jag ska göra med min kväll faktiskt. Tre och en halv timme innan jag måste vara hemma. Kanske kan gå hem till Patrick en sväng, men får se om jag orkar det.

Tråkigt inlägg jag vet. Förlåt.
Btw, 5 veckor i staterna idag!!! :D
xxx
-S

4 kommentarer:

  1. Bara fem veckor???? Det känns som en evighet. Eller vad tycker du själv? Du verkar ha varit med om hur mycket som helst.

    SvaraRadera
  2. Jag vet! Känns som mycket längre tid för det har hänt så otroligt mycket på denna tiden och jag har träffat så mycket nya vänner att det känns som längre tid!

    SvaraRadera
  3. Hejsan! Jag åker till new york, scarsdale, som aupair på måndag.. Trivs du bra? IdaHanne.Pettersson@gmail.com

    SvaraRadera
  4. Jasså! Vad roligt. New York är fantastiskt du kommer att älska det :D

    SvaraRadera