torsdag 14 oktober 2010

Jag går inte isär när jag går med dig ♥

Min värdmamma är den bästa som finns! Tack vara henne så kommer min älskade Josefin och bor här första veckan i november!!!! Allt är bokat och klart så sent på måndag morgon landar hon på Newark flygplats och spenderar sedan en hel vecka tillsammans med sin fru! Kan inte beskriva i ord hur glad jag är! Två månader ifrån varandra är två månader för mycket. 17 dagar kvar tills jag få se min älskling igen!

Det är torsdagskväll och jag börjar känna mig lite sjuk, väntar bara på att Johan ska sluta jobba så vi kan prata och boka buss till Albany nästa helg :) Ska bli så kul!

Imorgon fyller min värdmamma år så ska passa barnen på kvällen när de åker till city för att roa sig. Lördag är min och Johans dag, ser fram emot det!

Take care
-Sandra

1 kommentar: