onsdag 20 oktober 2010

I do not understand your ways, but you know the way for me.

Ledere nacht verlang ik naar u, o God, ik hunker naar u met heel mijn ziel. Ledere nacht verlang ik naar u, o God, ik hunker naar u met heel mijn ziel.

Ungefär såhär jag känner i min själ just nu. Jag bara längtar till något som jag vill ha så otroligt mycket, till något som jag har, men ändå inte kan kalla mitt. Väldigt konstigt, men så otroligt fint.

Idag var det kallt på morgonen, kom till och med lite rök ur munnen när jag lämnade barnen på bussen. Är fortfarande sjuk så ligger hemma idag och lyssnar på Taizémusik. Tänker på förra året när jag och Mallan var där! Får alltid så starka höst och Taizékänslor ibland, framförallt när det börjar bli kyligt ute. Mysigt är det.

Igår spenderades kvällen med Patrick. Vi pratade massa skit som vanligt och kollade sedan på något avsnitt av O.C. Så bra att ha en bra kompis som bor så nära!

Ikväll är det starbucks med folket :)
Love
-Sandra

2 kommentarer:

  1. Har alltid haft på känn att göteborgare har holländska i skolan :D

    SvaraRadera
  2. Haha, precis. Förstår att skåningar också har det eftersom att du förstod att det var holländska ;)

    SvaraRadera