fredag 29 oktober 2010

Halloween parade.

Var på Halloween parad i barnens skola idag. Känns som att jag springer till deras skola stup i kvarten, för att göra och kolla på saker haha. Roligt är det i alla fall. Denna fredag fick jag till och med se headmaster'n på skolan utklädd till en pingvin! Kan ju säga att bara den synen var ganska underhållande, haha.

Nu sitter jag och Jack här hemma och väntar på att Rachel ska komma hem så att vi kan åka iväg och fixa ett social sicurity number till mig så att jag kan ta körkort här, Yay! Tänk er att äga ett New York State License, liiiiite ballt måste jag säga. Vi ska även försöka fixa bankkonto till mig och ta influensa sprutan. Så mycket är på g denna vackra och varma fredag!

Fredag som sagt, en dag kvar tills jag får hålla om och kyssa det finaste denna jorden äger, Johan!

Take care
-Sandra

4 kommentarer:

  1. Influensa spruta e ju lite löjligt :p

    SvaraRadera
  2. Inte om man heter Sandra Christine Bergius och kan dö om hon för det....

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Din blogg är såjädrans bra!:) Jag har precis fått tag i min familj. De bor i new jersey, 30 min med tåg från manhattan :)
    Har ju lästa att ni har "starbucks kvällar" och de hade varit kul att hänga på...
    Kommer till usa den 27 dec.
    Kram Angelica

    SvaraRadera
  4. Hej Angelica! :D Roligt at du gillar min blogg! Blir så glad när folk uppskattar den haha.
    Om du ska bo i New Jersey är det ju en bit för dig att ta dig ut till long island för att följa med på våra starbucks kvällar. Men vi kan ju alltid ses någon gång när du kommit hit!! :)
    Kramar!

    SvaraRadera