söndag 10 oktober 2010

For something great.






En otroligt vacker söndag i Oktober spenderades tillsammans med Patrick! Han skulle försöka lära mig att åka skateboard men det gick inte så värst bra. Har försökt lära mig det där ett par gånger nu men jag verkar inte ha någon talang för det där. Antar att det bara är något jag inte kan hur mycket jag än försöker. Well, efter en tids försök så åkte vi ner till en otroligt vacker pir och kollade solnedgången tillsammans innan det blev dags att åka hem för att äta middag.

Helt underbart väder, solen värmer och det börjar lukta höst. Like it. Men jag längtar tills man får börja ta på sig varmare kläder, när första snön kommer och alla juldekorationer kommer upp inne i staden. Kommer vilja gå där varje dag, kolla, mysa och dricka varm choklad! Lovely.

Om ett tag kommer Patrick hit igen efter att ha ätit middag så ska vi chilla framför OC några timmar.

Take care
-Sandra

3 kommentarer:

  1. Nejmen, de är ju samma patrick jag träffade i city i lördags haha! där ser man :)

    SvaraRadera
  2. haha, är det så? Det är en av mina bästa vänner här ju. Han är lite speciell. Var ni i Central P? Vet att han var där och söp haha.

    SvaraRadera
  3. minsann minsann! Yup, Cetral Park hela dagen, och jovisst, en och annan öl haha ;)

    SvaraRadera