söndag 3 oktober 2010

Easy A

Sverige vs Tyskland/österrike (eller vad det nu är)


Min fina present jag fick av Dan!
Godkväll pojkar och flickor. Vaknade upp i morse och mådde inte alls så värst bra.. Men trotts alla om och men så blev det att jag hoppade in i bilen och träffade min söta Dan som varit ute i landet och rest. Fick en söt termosmugg av honom! Han visste att jag behövde/ville ha en så det var så sjukt gulligt av honom :) Tack babe!

Efter lite shopping på Target (och en bil som INTE STARTADE!!!!!) Kom vi äntligen iväg till Broadway mall för att möta upp Johanna, Carro, Laura, Patrick och en tysk som jag inte kan namnet på, lol. Blev mat och Easy A för vår del. Sjukt rolig film faktiskt! Värd att se för er där hemma som inte har sett den. BTW, går den ens på bio där?

Imorgon får jag vara ledig för min värdmamma så det är gulligt :)
Take care!
Love
-Sandra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar