onsdag 13 oktober 2010

Detta uppskattas


Otroligt mycket folk som läser min blogg nuförtiden! Så roligt när ni kommenterar, säger vad ni tycker och ställer frågor! Fortsätt med det! :) Det uppskattas. 

Bilden är tagen igår på ett hus jag och Oliwia körde förbi när vi åkte upp den lite mer till norra delen av Long Island för att spendera kvällen hemma hos Johanna. Tanken var att vi skulle kollat på Mia och Klara, men vi pratade mest bort hela kvällen. Så skönt att ha lite tjejkompisar här i staterna. Några man kan sitta och skvallra med och bara ha tjejsnack. Mysig kväll. 

När jag kom orkade jag inte starta datorn så det blev ett långt och mysigt telefonsamtal med Johan istället vilket är mycket mer värt enligt mig :*

Jag har jobbat klart för dagen (=en timme). Varit en sväng på gymmet och nu väntar jag bara på att min värdmamma ska komma hem så vi kan åka och ta influensasprutan och förhoppningsvis fixa ett amerikanskt bankkonto till mig.

Ikväll är det starbucks-night i Levittown igen :) Ses där mina vänner!
xoxo
-Sandra

9 kommentarer:

  1. OJ! :)
    Är det många som dekorerat sina hus redan nu? Är ju ett litet tag kvar till halloween..

    SvaraRadera
  2. Vi började dekorera för tre veckor sedan. Det är helt sjukt det här med traditioner här! haha.

    SvaraRadera
  3. 1 timmes telefonsnackade med sandra = 10 minuters trodda minuter DVS. Tiden flyger! :D antar att det blir så när man har och prata om HELA tiden :)

    SvaraRadera
  4. Ja! Hur ska jag överleva när du åker hem? Seriöst. Jag tror jag har lösningen, ska kidnappa dig :*

    SvaraRadera
  5. När åker han hem?

    SvaraRadera
  6. Stanna kvar Johan!!! Familjen vill säkert ha dig kvar!

    SvaraRadera