söndag 17 oktober 2010

Det här är mitt liv, det här är min tid!

Grattis Carro!!!!

På tåget påväg till City

Donken, haha

Okej, vi hade väldigt kul med den där ett tag! haha

Min nya älskling från Juicy Couture!!! LOVE IT
Hej alla trogna läsare. Ber lite om ursäkt för mina tråkiga inlägg på senaste. Nu kan ni få läsa om igår, lördag!

Dagen började med att Johan kom hit och att vi åkte till Roosevelt field för att shoppa och träffa Carro och Sandra. Jag köpte den eftertraktade jackan från Juciy Couture som jag provat tusen gånger. Jag är KÄÄÄR! Så otroligt nöjd med mitt inköp :) Men jag behövde faktiskt en jacka denna vintern och nu behöver jag bara ett par skor (Prada, 875 dollar, JA TACK!). Well, vi blev hungriga och sugna på något sött så det blev Cheesecake factory för vår del. Helt otroligt mumsigt var det, inte sista gången jag smällde i mig en 1200 kaloriers kaka därifrån kan jag lova, haha!

På kvällen blev det city för vår del. Först var vi hemma hos Carro, fixade oss och drack lite. Nikki Beach blev klubben vi gick till. Var helt okej ställe faktiskt. Men hade en riktigt kul kväll med tjejerna och Johan och det är det som räknas! :D

Idag ska vi kolla på halloweenkostymer. Dags att införskaffa en sådan nu!

Tack vänner för en bra dag/kväll!!
Take care
-Sandra

5 kommentarer:

  1. Jättefin jacka, förstår att du är nöjd! Roligt att det står hur många kalorier det är i kakorna.

    SvaraRadera
  2. Wow vart köpte du jackan i den rikiga butiken eller något outlet eller så? JAG ÄLSKAR DEN!! Vart i NYC bor du föresten:)? KRam

    SvaraRadera
  3. Hej Nathalie! Jag köpte den i den riktiga butiken.
    Bor på Long Island :) Var bor du?

    SvaraRadera
  4. Oh.. jag älskar den!! Jag bor upstate.. tror vi mejlat på fb tidigare? :)

    SvaraRadera
  5. Jag är helt kär! Även fast att den var dyr kunde jag inte låta bli att ha den i min garderob ett par veckor för att sedan bära den i vinter! haha. Kommer kännas så bra :)
    Ingen aning, men det kan säkert stämma! Trivs du bra i din familj och allt sådant då?

    SvaraRadera