torsdag 21 oktober 2010

Cheesecake factory

Jack på Pumpkin patch.

Emily och hennes klass med sina pumpor.

Min Brownie, vanilla chocolate cheesecake! Lovely!

Johanna och födelsedagsbarnet Carro!
Goddag mina underbara! Jag och Jack kom precis hem efter en fullspäckad förmiddag. Dagen började med Pumpkin patch på skolan. Där fick vi välja ut en pumpa som vi fick ta med oss hem. Emily fick också sin chans att välja ut en pumpa att lägga till i samlingen. Denna familjen äger just nu 36 pumpor! Helt sjukt hur mycket folk dekorerar här på halloween.

Sedan var det raka vägen hem för att slänga i sig en snabb lunch innan det var dags att möta upp Carro och Johanna på Cheesecake factory. Eftersom att det är Carros födelsedag idag så sjöng dom för henne :) Var mumsigt, men orkade inte hela så tog med mig hem.

Snart ska jag börja packa lite för helgen. Måste ha allt färdigt till ikväll eftersom att jag åker i morgon förmiddag in till city för att möta upp Johan.

Hörde att det snöar hemma i Sverige, haha! Hösten har just kommit till New York! Vackert.

Love
-Sandra

Grattis igen till dig Carro!! Om några veckor blir det födelsedagsfirande för dig och Oliwia!! <3 Puss och kram till dig :*

2 kommentarer:

  1. tack så mkt sandra! ni gjorde min dag ska ni veta:) pusss<3

    SvaraRadera
  2. Ni gjorde min dag med!! <3 Hoppas det inte blir for trakigt for dig ikvall bara..

    SvaraRadera