lördag 2 oktober 2010

Brooklyn baby

Brooklyn bride och Manhattan skyline!
Jag är kär, kär i Brooklyn. Efter jobbet hoppade jag på tåget som tog mig in till Penn station och bytte sedan till tunnelbanan som förde mig ut till fantastiska Brooklyn där Johan mätte upp mig.

Blev middag, the promenade (se bilden!!!!! Otroligt eller hur?!), vin och prat. Ibland händer det att man träffar folk som Johan, men det är inte ofta. En av mina bättre vänner här i den stora staden New York. På tal om STOR stad. När jag skulle hem, vandrar jag inne på Penn på väg till tåget och ser en kille framför mig som jag känner igen. När jag kommer närmre är det Patrick! How big is the chance!? Var trevligt att ha någon med sig på tåget hem där det var massa fulla och obehagliga killar som frågar obehagliga frågor och bjuder ut en på dejt (wtf?).

En underbar kväll med en underbar person.
Tack Johan!

Love
-S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar