fredag 8 oktober 2010

Broadway baby

Har varit duktig denna morgon, städat mitt rum, varit på gymmet, tvättat alla mina kläder och barnens kläder och pratat med min syster. Om några timmar, när min värdmamma kommer hem så beger jag mig till The City för att träffa Johan. Blir Broadway för vår del. Blir Billy Elliot, Johan var precis iväg och köpte biljetter så 7.30 ikväll ska vi se vår första Broadway show!! Natten kommer spenderas hemma hos Johan i Brooklyn. Lördag blir det chill i stan innan det blir dags för oss att åka ut till Long Island för att gå på house party i Hicksville.

Fin helg att se fram emot!! :D Älskar att det äntligen är helg, som jag har längtat!
Love
-Sandra

5 kommentarer:

  1. är det han som är johan?

    SvaraRadera
  2. Vad trevlig han verkar se ut....
    Dad

    SvaraRadera
  3. tycker han ser ut som en skåning!

    SvaraRadera
  4. Hejsan! :) Har läst din blogg nu ett tag and i gotta say i loove it.
    Men jag har en fråga jag hoppas du kan svara på, hur hittade du dina vänner i staterna? Var du rädd att du inte skulle hitta några vänner? Tack i förhand :)
    Kramar från Sverige

    SvaraRadera
  5. Hej! Vad roligt att höra att du gillar min blogg. När är det du ska åka?
    Det är inte alls så svårt att träffa vänner här faktiskt. Så fort du träffat en så kommer du träffa fler, de förökar sig helt enkelt ;) haha. Nej med CC-gruppen på facebook är ett bra hjälpmedel för att söka upp vänner i området.
    Lycka till!

    SvaraRadera