lördag 2 oktober 2010

Bellmore festival

Bellmore festival

Someone is still druuuuunk!

Jan! :)

Jag och mina söta pojkar!

Patrick och jag


Laura! :)
Idag var en fantastiskt fin dag i den söta staden Bellmore. Träffade Jan, Patrick och Laura och vi gick på Bellmore festival för att chilla, dricka, äta och umgås. Hur mysigt som helst, men vädret var svettigt varmt :( Börjar bli lite svalare nu för tiden så det är ju tur det. Snart kommer hösten!!!!! YAY.

Passar barnen nu, smsar med mina vänner som är ute, festar och lever livet på Manhattan. Känns lite tråkigt men hade nog inte pallat det vilket fall. Känner att ögonlocken är vääääldigt tunga idag, blev inte många timmars somn i natt.

Btw, hoppas att ni noterar mina nya fina glasisar!!! :D Köpte dom i SOHO förra helgen. Lovely.

Ha en fin kväll vänner, New York hälsar!
Love
-Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar